Speedy Gonzales

Tjuhuu!!

Vilken jäävla slappdag det har varit idag, helt brutalt!
Jag har inte gjort någonting vettigt över huvud taget,
har inte ens gått utanför dörren tammefan..

Måste nog få upp farsan ur soffan o åka o handla eller nått,
annars får jag dåligt samvete.

Men jag har solat typ hela dagen på balkan iaf, skönt!
O så har jag läst ut "Sushi för nybörjare" Asbra bok!
Dessutom så har vi fått hem comhem paketet,
så nu sitter Pappsen bänkad framför filmkanalerna, haha (;




Nu kurrar magen också, kanske dags o äta något?
Jag är så sugen på att Parta lite imorgon, nästa vecka är det jobb igen.
Kan inte någon sötnos pallra sitt gulliga arsle hit o vina lite? (:

Nummer ett imorgon är iallafall en ny bok,
ska försöka åka till en bokhandel så jag kan få lite hjälp.
Jag vill ju köpa böcker som jag faktiskt gillar att läsa! ;)

Men helt seriöst, kom hit o förtär alkohol med mig imorgon!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0