World at our feet

Tjooose!
Trött, huvudvärk men på asbra humör :D
Jag har bestämt att jag ska åka med Rosa Bussarna nästa år.
Å jag är så sjukt taggad! Vill typ springa runt och hjula.
Jag ska jobba häcken av mipå plåtslageriet,
och så ska jag dessutom försöka hitta helgjobb.

Det ska gå. Nästa år vid den här tiden ska jag vara på väg!
Jossan och Emma är också sugna, så förhoppningsvis får jag någon av dommed mig,
eller kanske rent av båda två? ;) Anyways, om inte så åker jag själv. Helt klart!
Åh, jag vill bara kunna boka nu, nu, nu, nu!


Next year I'll be there, lita på det!

Anyhow, nu är det snart dags för sängen.
Ska bara ta en cigg och borsta tänderna först.
Torsdag imorgon, en dag närmare helg! (:

Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0