Cleaning you out

I detta nuet är jag trött som en sönderknullad kanin..
åh förlåt, jag menar som en kamel i öknen, eller.. typ.. a ni fattar.
Jag har inte ens fått av mig jobbarbyxorna ännu, haha.

Såfort jag kom hem började jag storstäda, jag har dammsugit vartenda litet hörn.
Alla köksluckor plus spis, ugn och mikro är renskurade och golvet är skinande rent (:
Och hallen har nog aldrig varit så fin och glänsande som efter mina magiska under.



Alla som känner mig vet att jag är klumpig
och lyckas med det omöjliga, idag hade jag ett sådant tillfälle.
Mitt i all städmani så skulle jag glida lite fint över det nyskurade golvet,
liskom sådär för att känna mig lite cool till soulmusiken i bakgrunden,
och helt plötsligt från ingenstans så hade ena köksväggen flyttat på sig! :O
Så jag drämmer rätt in i den och slår i läppen, självklart.
Det blev bara ett litet jack, så svullnaden har nog lagt sig tills imorgon.



Anyhow, nu ska jag fortsätta städa och fixa matlåda tills imorgon.
Kycklingsallad står på menyn, Mumms! Gym imorgon efter jobbet (;
Sov gott & Lev väl. Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0