dan före dan före dan ;)

Idag har jag mått riktigt dåligt den större delen av dagen.
Efter att jag druckit upp min morgonvälling imorse så fick jag panikont i magen,
kände mig yr och mådde väldigt illa. Ingen bra start på dagen direkt.
Så jag blev hemma från jobbet idag med.

Känner mig så värdelös, kommer jobba en ordentlig dag den här veckan,
eftersom att det är julbord på fredag så då blir det inte så mycket jobb.
Men men, det är väl bättre att jag frisknar till för en gångs skull antar jag.
Hasse kom förbi när han hade slutat med en kartong mat från jobbet,
prinskorvar, revbensspjäll, morfars brännvinsost o massa annat mummsigt.
Så det tackar vi för!



På förmiddagen fick jag inte mycket gjort eftersom att jag mådde dåligt,
men nu på kvällen så har jag tvättat tre maskiner, diskat, städat och pyntat bordet.
Dessutom så har jag hunnit slå in några julklappar och gymmat.



Imorgon ska jag till jobbet och jobba gärnet för att ta igen föregående dagar.
Sen ska jag hem o laga mat och fixa det sista inför fredag.
Allt måste vara klart när jag åker till jobbet på fredag morgon!

Jag vette tusan vart pappa är någonstans, han har inte kommit hem från jobbet än,
o han slutade typ vid fyra tiden så det är lite konstigt. Han svarar inte på  mina sms.
Jag får ta o ringa innan jag lägger mig helt enkelt (:

Nu är det nära, JULMIDDAG! iiih
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0