Dan före dopparedan (:

Sitter o väntar på att mamma och Jocke ska komma.
Dom är nog i Västerås strax o då ska dom bara svänga förbi ica
o handla lite saker som jag behöver. Sen kommer dom.
Så då ska jag springa ner o ge min älskade lillebror en bamsekram och
en stor, fet, blöt puss på pannan! Har saknat mitt lilla hjärta.

Pappa hade handlat hem lite ingredienser till Ris ala Sophie,
så det kan jag gjort i ordning tills lite senare, mumma!!
Sen ikväll kommer nog Marica hit o så ska vi ha en mysig uppesittarkväll,
hoppas på många bra julfilmer på tvn! (:

Igår åkte jag ner på stan o mötte och Martina och några av hennes arbetskamrater,
så tog vi en cider på pitchers o sen åkte vi hem o började dricka lite drinkar.
Sen blev det förfest hos en tjej som hette Therese (felstavning?)
Jätte trevliga tjejer och en lyckad kväll.

Imorse blev jag hämtat av Arto kvart över 6,
sen blev det raka vägen till jobbet. Jävligt pigg och utvilad.
Men det blev en kort arbetsdag då vi gick hem vid 10.
Så fort jag kom hem så kraschlandade jag i sängen.
Och på den vägen är det (:

Skriver mer senare!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0