Fixartisdag



Idag har jag mått mycket bättre,
så jag har handlat all mat, alkohol och övrigt till middagen.
Sen har jag och Marica pysslat med en massa roligheter (:
Det har varit en mysdag och jag är så äckligt taggad för fredag!
Jag köpte en tomteluva idag iallafall, hihi.

Imorgon blir det jobb, gym och städning.
Och på torsdag ska vi fixa all mat och duka bordet osv.
Längtar ihjäl mig. Hoppas att morgondagen går fort!
Förresten, kom på att jag inte visat mina nya skor ;)




I KNOW! TOTALY INSAAAANE!! Är kär.
så därför har jag precis skickat efter ett par i svart också ;)
God Jul Sophie önskar Tomten.

Nu måste jag tvätta bort ansiktet o fixa matlåda tills imorrn.
Sen blir det bumms i säng för att låta john blund göra sitt.

Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0