Helgen!

Jag är så trött och sliten at the moment,
förmodligen den förbannade förkylningen som vägrar lämna min kropp.
Men jag har iallafall haft en grym helg och jag vill bara tacka för det.
Fredagen var verkligen kanon, middagen, folket, förfesten och krogen var grymt!
Har inte skrattat så mycket på väldigt länge.
Så tack tjejer för allt!

Mina Bästa Underbara Pärlor <3

(klicka för större bild)





Först blev det middag med snapsvisor osv.
Och alla hade fått ett varsitt uppdrag i samband med välkomstshoten.
Sen drog vi fram kortspelen "jag har aldrig" & "Sanning eller konsekvens"
Och så körde vi på med en massa hög och bra musik.
Sen styrde vi siktet ner på BMB och hade en kanonkväll där.
Jag dansade till stängning vilket resulterade i
ett par helt förstörda fötter. hihi


Sen i Lördags så drog jag med gänget hem till Bålsta vid 11 tiden,
o så kollade jag innebandy hela dagen. Sen efter Vangens match mot Valhall
så drog jag, Lina & Jossan till Lucky House och åt en mysig middag.
Sen blev det filmmys (Remember the Titans) med Lina.
Och så körde mamma hem mig till Västerås idag,
o så kikade vi på Shrek 4 hos Pia.
Och det var min helg! (:

Imorgon ska jag ner på stan efter jobbet och möta upp Marica,
så blir det lite julklappsshopping o sen en mysig middag!
Ha en mysig sista advent, jag ska städa.
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0