Kesoplätt & Kesellamix

Tröttapa AB kan jag ta och tala om!
Men jag ska bara skriva några rader här sen blir det bums i säng.
Pappa kom o hämtade mig efter halv 7 nångång,
så blev det Ica Ettan för att handla hem lite.

Jag köpte; Rågkusar, Äpplen, Kesella-Vanilj, Krossad Ananas
Keso-Ananas & Passion och en mix an frysta bär.

Så till middag åt jag en krämig Kesoplätt med Krossad ananas och äppelklyftor,
vilket också blir morgondagens fika på 10-rasten. Sen gjorde jag en röra av Kesellan
och de frysta bären (Gojibär/Havtorn/Blåbär/Björnbär/Tranbär & Röda Vinbär)


klicka för större bild

Så den röran tänkte jag äta på bussen hem från jobbet,
för sen blir det bara upp o hämta träningskläder o sen promenad till gymmet! (:
Förövrigt så blir det lungt i helgen, Emma kanske kommer en sväng på lördag.
Men det blir bara en lugn myskväll i vilket fall som helst.
Men nu ropar sängen på mina ögonlock!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0