Måndag

Idag mår jag inte så bra, vilket är resultatet av en jobbig natt.
Men jag är iallafall på bra humör, som tur är (:
Kan inte vara annat när det är 4 dagar kvar, iiih!!
Jag ska städa hela lägenheten idag,
handla all mat imorgon,
fixa upp bordet på onsdag
och laga maten på torsdag! (:

Och däremellan ska jag jobba, gymma, äta, sova och duscha.
Veckan kommer garanterat att gå fort. Så jävla bra!

Imorse tog jag och Pappa en promenad,
han har blivit inspirerad av mig och har nu bestämt sig för att tappa några kilo.
Vilket är helt underbart. Så nu kör vi farsan!


Tog en mysig bild under våran promenad

Jajajajajja, nu måste jag faktiskt sätta igång och städa.
Det lär ju ta ett tag, pahahhaha! ^^
Ha en mysig Lucia gott folk
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0