Sjuktorsdag

¨

Fyan vad risig jag är, känner mig halvdöd typ.
Feber, ont i halsen och allmänt jävligt låg, drygt!
Kommer väl ligga sjuk hela helgen, men det gör ingenting.
Hellre sjuk nu än till nästa helg liksom ;)


Årets önskelista
(utan inbördes ordning)
-Elsas Värld, Uppföljaren till Elsas mode av Sofi Fahrman
-Hörlurar med bra bas, till mp3n
-
Ringar, Ringar, Ringar
-Snygga svarta leggins
-Dag/Natt creme till ansiktet
-Mineralsmink, consealer/fundation/rouge
-
Snygga träningskläder, gym
-
Parfym, Britney/J.lo
-Kärlek
-Ipod


Någonting som kan få mig att skaka av ilska
är när man ifrågasätter nånting och personen bara går.
Utan att svara, utan att se på en, utan att ens bry sig.
Som nyss ungefär.. Pappa sätter på sig skorna,
jag frågar vart han ska och han svarar: Joy. (hans flickvän)

Då frågar jag om det finns någon mat hemma som jag kan laga,
varav han svarar att det nog finns en pizza som jag kan värma.
Jag svarar att jag inte äter pizza och det vet han mycket väl.
Varav han kliver ut genom dörren, stänger och låser.
Jag har lust att slå sönder nånting just nu.

Får gå utan middag idag igen,
Han har ju inte tid att köra mig så jag kan handla.
Jag vägrar gå till och från affären i den här kylan när jag har feber.
Det går inte att beställa hem mat idag heller. kul.
Nu går jag och sliter bort håret.
Puss på Stjärten

Kommentarer
Postat av: mami

Muppgubbe! Se till att få klart för dig om det är meningen att du ska handla din mat själv hela månaden Det är ju bra om du får veta hur han tänker tycker jag. Visst, du betalar inte hemma och du har jobb. Men vill han att du fixar sånt själv så 'är det bra om du oxå får veta det, eller hur? Då kan du planera redan innan lön o göra en budget för det. Pussis

2010-12-10 @ 21:47:32
Postat av: Anonym

varför har du slutat med innebandyn? :( :( :( :(

2010-12-24 @ 12:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0