Svenska Hjältar

Sitter o kollar på svenska hjältar galan o försöker få i mig nånting att äta,
har så sjukt ont i magen o det blir bara värre när jag äter.
Men jag har iallafall lyckads trycka ner en klyfta pommelon. Bättre än inget!

Fyfan vad jag älskar program som Svenska Hjältar.
Det är rena rama karusellen för känslorna, ena stunden grinar man,
andra stunden skrattar man o tredje stunden gör man allt på samma gång.
Jag önskar att det var fler som var handlingskraftiga och vågar agera.
Det kan verkligen handla om sekunder för en männsikas liv.

Men nu ska jag fortsätta kolla tv och kräkas lite.
Hoppas verkligen att jag blir bättre tills på fredag, haha.
Annars dränker jag mig i potatisgratängen!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0