Shopping

Host, Oj nu har det hunnit bli lite dammigt här.
Orkar inte skriva en massa om julhelgen, men julafton var super mysig.
Firades hemma hos mormor med stor familj.
Juldagskvällen blev grym, utgång med Marica.
Skitrolig kväll faktiskt! (:

I söndags följde jag med mamma hem till Bålsta,
sjuk som ett as har jag varit, feber, hosta och ont i halsen.
Men det börjar bli bättre nu iallafall.
Bara lite hosta kvar.
Idag åkte jag och fia till Kista för att fynda lite på mellandagsrean,
visst var det några plagg som fick följa med hem,
men inte ett enda var på rea. Haha!

De första två bilderna är på en goding som jag har kikat på ett flertal gånger
och idag släppte jag till. O de andra två är på min nya älskling i kavaj-familjen. UNDERBAR!


Sen kunde jag inte låta bli att ta med mig en ny medlem till min ringsamling hem,
den skrek mitt namn, helt seriöst, nästan. Underbar är den iallafall!
O så fick det bli ett par tjusiga örhängen till lite festligare tillfällen (:
Köpte dessutom ett par leggings, en jätte mysig kofta och en söt topp som jag inte
har orkar ta kort på ännu. Men det kommer kanske (:

Nu luktar det mat. Hungrig!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0