Myskväll



Igår blev det ett riktigt mördarpass på gymmet.
Vi körde stenhårt och det känns i kroppen idag, haha.
Har en underbart smärtsam träningsvärk i mage,
rygg, nacke, axlar, armar, ben och arsle (:
UNDERBART!

På kvällen blev det en spontanfest med Evelina,
det var helt okej, träffade på en gammal klasskompis
som jag inte träffat på 9 år (:

Han kände inte igen mig, men så fort jag sa Äbb
så kom han ihåg "näe?, är det Äbb, syster till Jocke?"
Varför är det alltid Jocke som alla kommer ihåg?
Var jag osynlig när vi var små eller?



Anyhooow,
Ikväll blir det lungt.
Det går en massa bra filmer på tvn,
just nu tittar jag på Just like heaven. Mysfilm!
Imorgon blir det gymmet ;)

Nu ska jag fortsätta knapra på mina grönsaker!
Puss på Stjärten & Lev väl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0