C.S.C

Hellöj!
Har varit hemma från jobbet idag, problem med halsen,
feber, ont i ögonen och huvudvärk..
Men det känns lite bättre just nu iaf, lite ont i nacken bara,
o fortfarande lite huvudvärk, men inte så farligt

På måndag ska jag vara på jobbet vid 8 istället för 7 (:
Vilket betyder sovmorgon & Glad Sophie
Vårat företag ska nylanseras på måndag, så det kommer
hända en massa saker hela nästa vecka

O sen på fredag är det pingisturnering och vin efter jobbet,
sen är det utgång med SIG Platinum efter det,
dessutom så kommer Johan på fredag! :D
Så jag ska åka till honom efter festligheterna, hihi

Det blir en mycket bra vecka nästa vecka (:
Looking forward to it!



Förövrigt så rullar allt på som vanligt, jag är lycklig,
det enda minuset i min tillvaro just nu är brist på umgänge med mina tjejer
Vi måste styra ihop trion tjejer! C.S.C saknar oss..

Nu kom mammsen precis hem med lite chips, dipp o cola
så nu ska jag blanda till dippen o ställ den på kylning
Puss på stjärten


Kommentarer
Postat av: Caroline

Håller med, de är ett stort MINUS.. Jag är sjuk, du är sjuk. Så så blir det.. Men nästa lördag? Melodifestivalen? pussar

2010-02-05 @ 18:58:47
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0