Freaky Friday!

Tjuhuu!
Sitter o käkar någon kletig smörja som jag köpte på ICA igår,
Kyckling med rödcurry och coccosgrädde ska det tydligen varaa..
Kan tyvärr inte säga att det motsvarade mina förväntningar
Absolut ätbart, men ingenting jag kommer köpa igen!

Fick in en close på 11500:- innan lunch (:
Hoppas på en till innan arbetsdagen är slut!
Pingisturnering och fredagsöl med jobbet klockan 4,
sen ska jag gå med Tina o hennes vänner ut,
o så följer förhoppningsvis Johan med (:

Tonight's gonna be a good night!
Eller jaa.. hela helgen kommer bli underbar

Nu ska jag fortsätta tugga i mig klistret jag har på tallriken
Puss på skinkan & Lev väl

Ps. Saknar dig Caroline Ds.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Men åååh.. Jag saknar dig också :( asså jätte mycket att man faktiskt blir ledsen..

2010-02-12 @ 15:25:25
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0