Lazy sunday

Mysväder!
Såna här dagar fullkomligt älskar jag vintern, 
man står utomhus och kylan smeker huden lite lätt
medans solens strålar värmer kinder och ögonlock.
Såna här vinterdagar skulle jag vilja ha mer av,
tänk vad lite sol kan göra för humöret (:

Förövrigt så har det varit en jätte lugn och skön helg,
jag behövde verkligen vila upp mig efter alla dessa långa arbetsdagar.
Skulle nästan behöva vila upp mig en dag till.. men icke
imorgon är det upp med tuppen som gäller.

Igår var jag hos Lillans bror Tim och hans flickvän Dow,
Lillans mor var där också så vi kika melodifestivalen,
drack vin, käka godis och hade det mysigt.
Sov kvar där också, kom hem för någon timme sen

 
Jag & Lina beställde en varsin paljettkavaj igår,
vi kunde inte låta bli när den var nersänkt från 599:- till 199:-
O så råkade det slinka ner ett par lilla vårskol i stl 37
så kan det gå när inte haspen är på..

Fem dagar till, sen är det helg igen (:
o på torsdag är det ju löning, vilket innebär shopping!
Håller på å skriva en liten shoppinglista,
men den blir bara längre o längre..
jag måste ju inte köpa allt nu, fast ändå,
jag vill vara förberedd på våren när den kommer,
om den kommer över huvud taget vill säga ;)

Jag vill verkligen sola idag, jag behöver sola idag,
jag ser ut som ett spöke (den blekaste sorten)
Men det kommer väl inte bli av som vanligt,
jag ska iaf ha solat minst två gånger innan helgen,
annars tänker jag inte gå utanför dörren!

Jajajjaa, nu ska jag tvätta, städa och göra nytta
Sen får vi se om det blir någon solning senare
Puss & Kram & Nyp i Stjärten


Kommentarer
Postat av: jossan

jag saknar underbara lilla sophie :( <3

2010-02-21 @ 22:56:12
URL: http://j00ssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0