Lill lördag!

Hellöööö!
Det har varit en bra dag idag, trots att det inte blev några close,
med det vädret vi har haft idag så är allt så himla underbart!
Vi tog vara på varenda solchans idag och var ute i solen varje rast,
så härligt att känna hur solen verkligen värmer.

Jennifer & Emma tog en promenad runt kyrkis 

Och Emelie klättrade i snöhögar



Älskar sista bilden på Emelie, Tina & Martin,
hur mysig är den inte? Åh, älskar solskensbilder!


Tåget gick som det skulle hem o mamma plockade upp mig i centrum,
sen vart det hem o laga mat, ta det lungt en stund o nu sitter jag här,
ska kika runt lite på blogg.se, facebook och kolla min mail,
sen ska jag faktiskt släcka lampan och låta John blund göra sitt.

Imorgon blir det en energifylld dag på jobbet,
Uno & Brownie raster och donken med järngänget på lunchen,
sen blir det en shoppingrunda med Emelie när vi slutat,
sen hem, duscha, packa och sova

Sen blir det jobb på fredag, sen möta upp lillan, kolla bio och ha det gott,
ska sova kvar hos henne o så ska vi ta en solning på lördag morgon,
sen en sväng på stan o shoppa, sen blir det utgång! ;)
Wöhööööö, det kommer bli en bra helg!

Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0