Lördag!

Nöff Nöff
Imorse sov jag verkligen ut o gick inte upp förrns strax efter 11,
så sinnesjukt skönt att vakna upp utvilad!
Tog mig en dusch, käkade lite frukost, städa lite på rummet
o nu sitter jag här och njuter av att inte vara trött.
Dagens planer är fortfarande oskrivna, men förmodligen blir det Lillan iaf,
jag skulle verkligen behöva ta en solning, jag ser ut som ett spöke!
Men det är alldeles för långt att gå i detta förbannade snöoväder
såååå, solningen får vänta tills nästa vecka.
Då har det kanske slutat snöa ;)

Jäklar i min lilla låda vad trött jag var igår,
somnade väl runt 11 ungefär, haha


Btw, min mobil ligger på dödsbädden, så det är bara knapp 1 & 7 som fungerar,
kan inte skriva sms med andra ord, så ni får ringa mig om ni vill något.


Bild från förra fredagen

Jaja, jag ska väl försöka städa klart rummet lite,
o tvätta bort lite av högen i tvättstugan
Sen får man väl se vad som dyker upp, hihi

Meeeen som sagt, inga sms, give me a call!
Någon kanske har en Nokia laddare att låna ut?
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0