Mysmåndag

Go'kväll!
Bra dag på jobbet idag, bankade in 3 close (:
Riktigt skön start efter förra veckans skandal sälj.
Just nu hjälper jag mamma att laga lite mat, pyttipanna o stekt ägg,
ibland har jag dagar då det kan vara himla gott med husmanskost,
idag är en sådan dag, faktiskt en riktig mysmåndag !
Om man bortser från morgonens tågförsening..



Förövrigt så mår jag bra som vanligt,
allt rullar på som det ska, saknar Mr.J bara.
O så saknar jag min fina Caroline

Nu ska jag äta mat!
Puss på stjärten


Kommentarer
Postat av: Caroline

Bajs på oss, jag saknar min fina sophie!!

2010-02-22 @ 23:58:16
URL: http://carolinecameron.blogg.se/
Postat av: Lillan

Och jag saknar er båda två ;D hihi

2010-02-24 @ 08:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0