Sneekpeek på Mr.J

Go'kväll!
Dagen har varit helt okej, inte överbra och inte dålig,
har inga dåliga dagar nu för tiden, har ju Mr.Underbar i tankarna jämt
Det gör att dagarna flyter på utan problem (:

Vi hade ca två timmars lunch idag, för vårt internet låg nere i ca 1½h,
skönt skönt, mindre skönt utan 3 rasten dock.. hade behövt en promenad,
segnade i som sjutton efter lunch, ögonen hängde inte med
och bokstäverna flöt in i varandra så jag hade problem att läsa
Meeen jag dog inte så jag ska inte gnälla (:

Det planeras mysigheter nästa helg också,
och om det blir av så tänker jag inte gnälla över någonting,
för då kommer jag vara världens gladaste Sophie (:


Sneekpeek på Mr.Hemlig.. hihiih

Egentligen vill jag visa hela världen vem han är,
killen som jag är kär i, killen som ständigt finns i mina tankar
Men det tänker jag inte göra, det känns för tidigt
Den dagen när jag får kalla honom min, om den dagen kommer,
då ska ni få se, jäääklar vad ni ska få se
Ni kommer bli så förstörda, det kommer vara så mycket bilder
att hans ansikte kommer gnöta sig fast på era näthinnor

hohoho, nu går jag händelserna i förväg, I know,
bli inte rädd nu sötnos, men det är bara helt omöjligt att inte hoppas,
...låter jag som en potensiell stalker nu?

Äsch, då får det vara så för det här är precis vad jag känner,
och det här är min blogg, vad ska jag annars skriva om liksom?
Jajajjajajaj, nu ska jag gå o gömma mig i garderoben
Puss på stjärten


Kommentarer
Postat av: Elin

Var jobbar du någonstans? :) Med vad dvs :P

2010-02-04 @ 15:11:57
URL: http://elagman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser exakt ut som dennis faktiskt:D

2010-02-05 @ 16:49:25
Postat av: Lina

Men deeeeet är det inte huheuheue

2010-02-08 @ 17:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0