Tiiisdag

Go'kväll
Trött tjej.. ska gå o sova efter halv 8 hos mig,
är helt slut, vet inte riktigt varför, sov rätt bra inatt,
så jag vet inte varflr jag är så himla trött idag.
Men de tidiga mornarna och långa dagarna kanske
börjar sätta sina spår i kroppen på mig.

Orkar inte skriva något vettigt här heller faktiskt,
förrutom tröttheten så mår jag lika bra som vanligt.
Jag har ingenting spännande att berätta,
ingen bra dag på jobbet om man utgåt ifrån affärer,
men annars har det varit en bra dag med mycket skratt.
Jag & Emelie har planerat lite inför shoppingen
som vi ska köra stenhårt på torsdag (:

Jajaja, nu ska jag kika tv,
sen ska jag koka ris till mig matlåda,
ris & chili con carne blir det imorrn!
Mm mm mmmm säger jag bara ;)
MUMMMMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0