tjoosan troosan

Tjooosan
Sämst dag idag med, dock några bra samtal,
men inte tillräckligt för att det ska ge resultat.. fan!
Jag är glad, positiv och har mycket energi men det vill sig inte ändå,
det är sjukt vad olika det kan vara från vecka till vecka.
Det gäller att vara på topp jämt, jämt, jämt
Man har inte råd att ha en dålig dag som jag hade i måndags,
det måste vara topp prestationer varje dag för att lyckas
och jag håller inte måttet om man utgåt ifrån de senasre dagarna.
Men jag vet också att det förändras, bara inställningen är rätt,
så imorgon ska jag komma till jobbet med ett enda mål.
C-L-O-S-E
Det spelar ingen roll om jag har för lite att ringa på,
se då till att varje jävla samtal blir bra samtal 



Jäjä, nu ska jag måla naglarna, koka te och läsa bok,
det blir sängen tidigt ikväll så jag är utvilad imorgon
Puss & Kram o nyp i Stjärten


Kommentarer
Postat av: Lina

Förjävla fin <3

2010-02-21 @ 15:41:29
URL: http://sahlveus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0