Total lycka!

Den lycka jag känner just nu är nästintill överväldigande..
jag vet nästan inte hur jag ska tackla allt som händer i mitt liv
Men jag är så glad att kunna se mamma i ögonen och säga, jag mår bra nu!
Att få känna att allt vänder, efter regn kommer solsken..
Den lilla meningen har blivit sanningens ord för mig

Från att ena året få kämpa i ständig uppförsbacke,
möta motgång efter motgång efter motgång
Till att helt plötsligt kunna flyta fram,
och få ständig uppskattning och ständig glädje..

Att kunna hitta lyckan på de mest oanade platser,
att få känna att jag hör hemma någonstans

Även om allt skulle rasa samman igen,
så blir det inte en lika tung väska att bära
För jag vet innerst inne att det vänder,
det blir bättre (:

Dagen har varit underbar, closade för 7e dagen i rad
och blev månades medarbetare på jobbet
När jag kommer hem från jobbet har jag fått blombud,
Pumbis har skickat blommor och choklad!

Det här kommer jag kunna leva på hur länge som helst







Har en fin pokal på skrivbordet nu
"månadens medarbetare"



Fick ett inramat intyg på att jag var månadens medarbetare också,
den står fint på skrivbordet och kollar på mig (:
Orkade dock inte ta kort på det, bucklan kändes viktigare, höhö
Det känns riktigt fin att ha blivit framröstad av de övriga säljarna
det är trots allt bara min första månad, o jag har bara varit mig själv rakt igenom,
därför känns det så fint att få bli framröstad sådär

Nu ska jag koka lite te, jobba lite, och sen sätta på en film
och självklart tänka på Sötnosen
Puss på stjärten


Kommentarer
Postat av: Jossan

Guud vad jag blir glad för din skull Sophie! Vad roligt att ni hade det så mysigt:) hoppas allt går bra nu! <3

2010-02-01 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0