Helgen

Glad alla hjärtans dag!
Jag har precis ätit en liten smörgås o druckit lite te,
kom hem för en timme sen ungefär (:
Jag är fortfarande sliten från fredagens äventyr..
Men jag har haft en super mysig helg, ville inte att den skulle ta slut
Men det dröjer nog inte så lång tid tills nästa gång, hihi
Förövrigt så var ute kvällen med jobbet toppen,
jag hade askul verkligen!

Jag, Tina & Jennifer gick en sväng till ancore först,
sen mötte vi upp resten av gänget och gick på Cafét
Det var jätte trevligt men jag blev så jävla full
Ramla omkring i snödrivor och slog upp knäna lite,
Det höll på att gå åt helvette i rulltrappan påvägen till hotellet,
missade några steg om man säger så..

Men jag kom iaf fram till Johan med båda benen
och båda armarna i behåll (:
Tappade dock halsduken påvägen, haha
Men men, det kunde ha varit mycket värre!

Lägger inte upp alla bilder,
vet inte om alla vill synas på min blogg, haha
men några små ska jag nog kunna bjuda på


Tina & Jennifer

Jag & Tina

Jag på Cafét

Jag & André




Jajaja, nu ska jag fräscha till mig
o försöka se om jag kan göra någon nytta här hemma.
Tänker på dig söntos, tack för helgen!
Puss på stjärten


Kommentarer
Postat av: Fia

Gosh vilken söt klänning du har Soph! :)

Hoppas allting går bra med denna Johan, du förtjänar så mycket!



Miss u! Big love

2010-02-14 @ 14:43:53
Postat av: Caroline

Håller med Fia, vilken underbar klänning!!

Du ser så glad ut, min lyckliga tjej!!

2010-02-14 @ 17:45:40
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0