Tisdag!

Penis!
Lite bättre dag idag, inga close men bra samtal,
så jag får känna mig ganska nöjd ändå (:
Lyckades hålla mig vaken hela tågresan dessutom så jag hann med bussen,
Martin åkte med till jakan, så efter han hoppat av så plugga ja i mp3n
så dunkadunka på hög volym höll mig vaken resten av vägen.
Nu har jag precis käkat middag, potatisgratäng och entrecote, gott!
_____________________

Oj... jag tog visst en paus i bloggandet å tog en dusch,
riktigt, riktigt välbehövligt kan jag lova,
Flera stycken har frågat mig om jag har färgat håret idag..
-Nej, det har jag inte.. det är smutsigt..

Nu ska jag sätta mig o jobba lite, vill verkligen komma taggad till jobbet imorgon,
jag ska ha en sjuuuukt bra dag imorgon. Med eller utan close, ska jag lämna
kontoret med ett leende och känna att jag gjort bra ifrån mig.

Men först en rykande het kopp med te!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0