-



Go'kväll!
Sitter o dricker lite green tea med vaniljsmak,
medans jag jobbar lite, får ta igen fredagen idag så att säga (:
Känner mig sådär mysigt vuxen som sitter o jobbar en söndag,
egentligen är det ren idioti, borde se film o mysa!
Meen o andra sidan har jag inte så mycket att mysa med här hemma,
en bakfull mamma eller en lillebror med brutna tår..
Valet känns ändå rätt okej! (:

Bir kanske lite mysfilm senare, får se,
finns lite chips kvar såg jag, wohoo
Lika bra att äta upp sig nu inför den kommande veckan,
ska äta så lite slaggprodukter som möjligt
och ösa på med frukt o grönt istället
Så känner man sig kanske lite fräschare till helgen (:
Får se hur det går.. kommer väl bli en bitterfitta
Men jag ska försöka att låta bli ;)

Har iaf haft en mycket mysig helg,
Igår gick jag, Lillan, Lillans bror och hans flickvän
ut o käkade på thairestaurangen på s:t Eriksgatan,
så sinnesjukt god mat! Mumms..
Sen gick vi hem o drack vin o skämdes över melodifestivalen,
inte en enda bra låt, hoppas på bättre nästa helg!
Idag åt vi mat, drack massa te och mötte upp en amerikanare
som hade hittat Lillans jobbkort, hoho
Mysig dag, med mysigt väder!

Nu ska jag ta en dusch
Puss på stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0