Tisdag!

Tjuhuuu!
Dålig uppdatering? äääsch jag är en upptagen(läs slö) kvinna..
Ne men det har varit mycket på jobbet så jag är helt slut när jag kommer hem
så mina kvällar innehåller, en kopp te, lite jobb, lite tvätt och mycket Johan
sen så bloggar jag om jag orkar ta mig tid att göra det (:
Men idag frågade Mindell om jag hade bloggtorka..
då kände jag att det var dags att uppdatera med ett litet inlägg
Dock har jag inte så mycket nytt att berätta och inga nya bilder att visa,
dagarna flyter på som vanligt och det börjar närma sig fredag sakta men säkert.
Hoppas dagarna som återstår går fort, vill ha fredag nu!

Fick hem min beställning från Nelly idag, men klänningen var för liten
Sen när blev jag en kassler i en size S ?, vafaaan.. blir ledsen i ögat!
o jackan var typ sönder och hade alldeles för mycket puffaxlar
Men jag har iaf gjort en ny beställning med en större storlek på klänningen
o så beställde jag även en spets-body som blir het i sommar

De e nå strul med internet så jag kan inte lägga upp nå bilder,
har försökt i typ en kvart nu men icke! Så det får va sålänge,
så bjuder jag kanske på en bild av klänningen imorgon (:

Nu ska jag gå o krama kudden,
är trött som fan faktiskt, kommer somna sittandes annars
och det vill vi inte med tanke på nackbesvären efteråt
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0