-

Tjaaah!
Nu har jag precis ätit min paj som jag skulle haft till lunch,
så nu börjar jag bli på lite bättre humör än vad jag var tidigare.
Jag var trött, hungrig, kissnödig och hade ont i ben och fötter
o mamma o peter gick i typ två timmar o kollade efter en datorväska.. snark
Jag gick och försökte sova en sväng i bilen,.. sviiinkallt!
Sen sov jag påvägen hem till Bålsta igen (:

Vi åkte förbi ICA en sväng innan vi åkte hem,
å då passade jag på att handla lite gottis till kvällen (:
Det råkade bli lite mer onyttigt än vad jag hade tänkt..
Det var tänkt att det skulle bli grönsaker o dipp,
meeen jag vet inte vad som hände för vips så låg där chips o dipp istället.
Men jag börjar seriöst sluta med sånt på måndag..
mmmh, eller hur



Näeh men fan, jag måste verkligen börja tänka på vad jag stoppar i mig,
jag vet att jag tränar rätt mycket osv, men man kan faktiskt vara nyttig ändå.
Det är aldrig bra att stoppa i sig för mycket socker eller fel sorts fett,
inte bara för viktens/klädstorlekens skull utan även för hår, hud o naglar
o framförallt konditionens o hälsans skull. Sockermängden måste ner!
Hahhaha, nu lät det som att jag ville leka duktig "det är aldrig bra att"

jaja, nu ska jag ta o kika lite på vad jag ska se för film ikväll (:
O så ska jag fortsätta prata lite med sötnosen
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0