A wemmawe a wemmawe a wemmawe

Tjuhuu!
Det vart ingen bra dag på jobbet idag,
okej, några bra samtal men alldeles för många nejsägare.
Jag har pratat med x antal fittgubbar o kärringar,
som man har lust att ringa upp o skälla ut!

Vad ger dom rätt att sitta o skrika mig i örat o slänga på luren,
ursäkta mig men jag gör bara mitt jobb och jag försöker hjälpa dig! Morr
Blir så förbannad på endel, jag vet att ni får många säljsamtal i veckan,
men du har förhelvette valt själv att vara ansvarig för marknadsföring o ekonomi!
Jag känner mig som värsta telemarketing försäljaren ibland,
vilket jag inte är. Jag är account manager!


Sliten tjej efter en hel dags jobb med energin på topp



Min fina leopardring (: Älskar!

Jaja, imorgon är det obligatorisk fredagsöl med jobbet o pingisturnering,
det blir nog askul (: Men jag ska inte följa med ut sen om dom ska vidare.
Så jag stannar o lirar och dricker nått glas, men sen hem.
Nu tänkte jag jobba lite o sen är det Glee
kl 21
Puss på stjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0