Bildregn & Filmtips

HejsanHejsan!
Idag har jag kollat lite matcher o fotat lite åt mammsen,
sen blev det thaimat med bror min, så förbannad gott!! Åååh..
Provade en ny rätt, biff i rödcurry annas o kokkosmjölk, Succé! MUMMS
Nu sitter jag o lyssnar på lite gamla godingar,
ska nog sätta på en film snart o mysa under duntäcket,
det var egentligen tänkt att jag skulle ha bowlat med mamma o dom,
men det blidde inte så, lika bra kanske,
hade väl stukat stjärten då eller tappat klotet på lilltån,
känner att det är en sån dag idag (;

Gårdagen var trevlig, Jag & Lillan hade askul hos henne,
satt o drack rödvin o garvade åt allt och ingenting.
Sen blev det Bålsta och hem till några kompisar
Bildregn






De va inte alla bilder, men jag orkar inte lägga upp fler, höhö
Nu ska jag ta o koka lite te o se om vi har någonting gott hemma...
gissar på att det är rätt tomt på snacks.. -.-
Det blir iallafall lite film sen,
har inte valt vilken än, men jag vill tipsa om en film
The Pursuit of Hapyness, (Källan till lycka på svenska), inte sett den? SE DEN!
Den filmen berör ända in i själen, riktigt bra!

Seriöst, jag har lust att köpa filmen till alla som inte sett den.
Se den inte med någon på första dejten bara,
ögonen blir lite blöta om man säger så.
Mina blir vattenfall!



Koka te var det ja.. kanske kör på chailatte istället (:
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0