bitterfitta

Jag håller på att bli riktigt förbannad...
Nu har det varit upptaget i duschen sen kvart över 7
Jag ska ha en jävla tur om det finns ens en droppe varmvatten kvar till mig
Hur kan man vara sp respektlös när vi är 8 personer?

Vafan tänk lite!!
Killar behöver definitiv inte en och en halv timma på sig,
max en kvart. Det räcker tillochmed för mig!
Mmmjaah jag är lite irriterad och kännde att jag behövde gnälla lite,
så nu är jag klar med det, och ska börja le igen :)
Nu ska jag ta duchen också för nu blev det ledig, prise the lord!



Helt okej dag på jobbet förövrigt, 2 close.
Puss på stjärten


Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis gumman! Kom och duscha hos mig istället ;)blinkblink mjaaaaou

2010-01-19 @ 21:40:06
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0