Chips, te och handikappsresa

Go'kväll snygging!
Jag har precis druckit upp en mysig kopp te, Indian Spice, mumms
Har även ätit lite chips men jag mår lite illa nu så det blev inte så mycket.
Mamma köpte hem för att fira min otroliga dag på jobbet (:
Hon snålade inte direkt utan körde på en 500g påse,
Troooor jag sparar resten till tågresan på fredag,
så kanske Mr får smaka lite när jag kommer fram om han är snäll!
Mihiii, längtar!

Jusste, har glömt att berätta om mitt bokningsäventyr igår,
Det var fullbokat om man säger så.. det gick inte ens att boka utan sittplats,
så mammsen ringde till SJ o fick sitta i telfonkö i 20 minuter
Men dom sa iaf att jag kunde boka handikapp plats,
det fanns endast tre kvar på hela tåget
o den enda skillnaden var att dom var lite bredare..
Jag hör ingen som klagar? ;)

Så jag ska alltså vara handikappad i 5 timmar på fredag,
gud så roligt jag ska ha, efter nått glas vin så (;

Jaja, nog om de, nu ska jag börja göra mig ready för sängen,
ska köra gärnet imorgon o hoppas på en lika bra dag som idag!
Blir bjuden på lunch av Sofie (chefen) imorgon,
för att ja slog mitt första och andra dagsmål och drog in 19700:-
Sååådärja, det går bra nu Sophie :)

Sov gott & Dröm sött!
Puss på stjärten


Kommentarer
Postat av: densé

veeem är mr hemlig?? :D

2010-01-27 @ 17:12:23
Postat av: Sophie

;) hemlis

2010-01-27 @ 20:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0