Monday

Heihei!
Dålig uppdatering här ser jag, hoho inte bra,
Jag som har så otroligt många trogna läsare som varje dag kollar om jag skrivit någe nytt..
Såhär kan man ju inte hålla på när man är storbloggare menar jag.
Skämt åsido, jag har faktiskt några stycken som jag vet läser typ varje dag (:
Hej Lillan, Hej Mamma, Hej Carro (:
Säkert någon mer men inte som jag kommer på at the moment


Pågrund av dåligt använd kamera så bjuder jag på en gammal bild från i somras,
det ser typ ut som att jag har världens längsta ansikte, men what to do


Just nu sitter jag o lyssnar på musik, spellistan "gamla godingar" på youtube,
20% bsb och resterande procent Westlife.. underbart!
Sitter o pratar lite med söting också, o väntar på att mitt te ska bli klart
Dagen har faktiskt gått väldigt fort måste jag säga,morgonen framförallt.
Inget sålt på jobbet, tråkigt nog, men en ok dag ändå

Skönt att veta att veckan rullar på, för nästa vecka kommer flyta fram,
på måndag, om allt går som planerat, så blir det shopping med Lillis,
Kanske sover kvar hos henne den kvällen dessutom
sen blir det till att boka tågbiljetter också (:
O på torsdagen är det packning o tidigt sängående som gäller!

Jaja, nu ska jag inte bli hyper i förväg här,
det är ju faktiskt över en vecka  kvar!
Puss på stjärten


Kommentarer
Postat av: Caroline

HAJHAJ :D

2010-01-19 @ 00:45:07
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0