Mongolid dagAB

Hallåååååååååååh
Det har varit en kaosdag idag, ingenting har väl egentligen gått som det skulle,
det gick okej på jobbet, gjorde en Affär, så det får godkänt.
Men mycket annat får IG minus!

-Jag råkade få mikrofonen till mitt headset i ögat,
så jag var halvblind i ca 10 minuter på jobbet..

-En gubbe trampade mig på tån när jag väntade på tåget,
självklart min, sedan tidigare, onda stortå..

-Tågen vart inställda pågrund utav olycka,
så det var tunnelbana till sunbyberg som gällde,
jag hade ingen jävla aning om vart jag skulle och vilken linje det var,
dessutom var det fullsmockat med folk nere vid tunnelbanan.
(Kan jämföras med en 100 elefanter i en liten bil..)
Det var totalstopp och jag blev trampad på fötterna 321892876 gånger till!

-När jag tillslut hamnat på tunnelbanan så sitter den någon lustigkurre
o snackar om att nån hoppat framför tåget och att det var osmart i rusningstrafik,
"Fast jag skulle nog också gjort det, hahaha klockrent"
Jag gav honom onda ögat och kollade så snett jag kunde,
vilken jäkla idiot! Förbannat okänsligtoch respektlöst,
någon kan faktiskt ha haft en nära som hoppat framför tåget!

-När jag kommer fram till bålsta vid halv 7,
missar jag precis bussen, tack som fan bussjävel!

-Ringer mamma, hon lagar mat,
vilket innebar en mysig promenad i vårvädret..

-Jag pulsar fram i snön längs västerängvägen,
trampan snett och vrider till knät. AJ FÖRIHELVETTE!!

Så nu ska jag koka mig en kopp te, dra på mig mammas mystofflor
och planera lite packning o längta tills på fredag!
Blir faktiskt gladare på en gång nu :)

Tog en skarrig bild på en trött Sophie när jag kom hem,
tog lite på dagens accesoarer också, Enjoy!






Té och garderobs safari nu!
Puss på stjärten


Kommentarer
Postat av: Lillan

Fy fan.. Jag säger ju att vi måste hitta en lägenhet närmare stan så du slipper resvägen !!



Tycker du såg power-puff-pinglig ut på bilden iaf! trots dagens bravader ! ;D



<3

2010-01-27 @ 21:14:44
Postat av: Soph

Ja vi måste verkligen det!

Hahah, åhfan, power-puff-pinglig är ju aldrig fel ;)

2010-01-27 @ 21:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0