ny

Go'kväll!
I detta nuet är jag ny-duschad, ny-matad och nykär
Helgen har varit fantastisk, helt underbar
Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva för att förklara,
så jag låter den raden vara oskriven


Tog bara en bild under hela helgen, denna när vi var på promenad,
vi hittade den mest romantiska vägen.. motorvägen till höger hahah (;


Jag vill typ hoppa upp och ner och skrika,
dansa omkring i huset o hälla vatten över mig..
men det tänker jag inte göra,
jag tänker sitta här, sofistikerad och lugn, med ett leende på läpparna
medans alla miljoner fjärilar har disco i magen
Nu ska jag gå och göra lite chailatte
sen ska jag föna håret, smörja in ansiktet
borsta tänderna och sätta på en film

Dags att vakna ur drömmen imorgon o ta sig till jobbet
Puss på Rumpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0