Nyårskatastrof

Sämsta nyåret EVER!
Jag är sjukt besviken, men jag hade väl kunnat räkna ut det.
Jag klarade mig iaf igenom hela kvällen/natten som nykter,
och jag slipper må som en döende idag, hoppas ni andra mår skit! ;)
Näeh men sjukt tråkigt att nyår blev som det blev faktiskt,
men kvällen innehöll iaf några små bra detaljer (:

-Ostbågar!
- återupptagen vänskap (:
- Carros vurpa (förlåt älskling men de var så kul)
- Fina & mysiga sms som gjorde min kväll (:

Så lite bra var det iaf (:




Kvällens absoluta höjdpunkt var maten! Så förbannat gott var det!




Marinerad fläskfile som verkligen smulade sönder i munnen,
Bakpotatis med Emmas specialsmör, som var sjukt gott
Och en smaskig sallad till det! Åh vad gott det var! (:

Nu blev jag hungrig...
måste gå o rota i kylskåpet!
Puss på stjärten & Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0