rutten sallad och affär

Häjhäj
Idag blev det pastasallad till lunch,
men jag tvivlar på att jag kommer köpa en från Wrapsons igen,
USCH! Salladen är helt brun o smakar kamelröv.. -.-
Jag som var så äckligt hungrig pågrund av brist på frukost imorse,
har pillat bort alla äckelbitar men jag mår ändå illa av tanken,
ska försöka trycka i mig pastan iaf, o någon skinkbit kanske
Men Wrapsons som jag köpte på ICA kan skita ner sig!
Riktigt vidrigt med rutten sallad! Skäms

För att vända sig till någonting trevligare så tröck jag in en affär på 7.9 innan lunch,
mitt humör verkar smitta av sig på kunderna för jag har bara haft bra samtal.
Jag är på riktigt gott humör idag och hoppas på att det håller i sig (:

Om André får in en close på över 5 tusen så tar vi ledningen i veckotävlingen,
för jag och Niklas har fått in en varsin och det vore inte helt fel att vinna den, höhö
Om jag och niklas dessutom closar någon mer över 5 så slinker det in ytterligare poäng
Det innebär 400:- extra på nästa lön, yiiha!

jaaaja, nu ska jag köra min dagliga lunchrutin,
carros blogg, Lina & Emilias blogg, chatta lite med Lillan,
messa lite med Mr. J & Mamma and so on (:
Puss på skinkan


Kommentarer
Postat av: Caroline

hahahah skrattar tillbaka ruttensallad :D na na na na naaa na! Gud straffar somliga fort, de var bara för att du skrattade åt mig när jag gjorde fel uppgift ;) <3

2010-01-22 @ 14:25:06
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0