Så underbart

Vilken underbar dag det har varit!
Vet inte hur jag ska beskriva känslan jag har inom mig at the moment,
Har varit på SJUKT bra humör, har haft asbra samtal,
sjukt bra energi, jag har låtit som en säljare, kämpat som en säljare
och sålt som en toppsäljare! Fick in en på 5900:- strax före 4
Det resluterade i att mitt lag vann vecko tävlingen,
vi klättrade i tabellen på månadstävlingen och jag blev veckans säljare.
Så nu har jag en fin Guldig plast telefon här på bordet

Jag har alltså fått in två close på samma dag två dagar denna vecka,
och jag ligger nu på 38 tusen nånting som jag dragit in till företaget.

Marcus tyckte att jag borde fira med ett glas vin,
"det finns i kylskåpet" Jag var inte sen med att hålla med,
så nu sitter jag här med ett glas vin och bara njuter av känslan att vara på topp
Heja, heja heja mig! Wuhuuu
Puss på valfritt


Kommentarer
Postat av: Alicia

Gud så härligt att det går bra för dig! :)

2010-01-23 @ 21:01:50
URL: http://fotobyalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0