Söndag!

Helluuj!
Kom precis hem från Enköping, följde med Sofia & Elin o kolla fotboll.
Jag har sovit 3 timmar i natt, och spelat match på det.
Matchresultatet är inget att snacka om men jag är super nöjd med min insats,
andra och tredje perioden var Skitbra!
Vi kämpade på som vanligt och FBC Uppsala spelade så äckligt fult,
Jag har sår på varje finger och ont överallt.
Usch usch usch!

Men men, det är bara att bita ihop (:
Hemmamatch nästa helg, skönt!

Tänkte bjuda på ett bildregn från mitt o Lillans föris igår









Tänkte bara ge ett litet tips;
Ge fan i att försöka ta er upp för en snorhal liten backe med klackar,
det går inte, även om man gärna vill det, trust me!


Efter middagen blir det Paranormal activity och en påse chips (:
Nu blir det en snabbdusch!
Puss på stjärten

Kommentarer
Postat av: Caroline

herrejävlar va snygga ni är, och sophie bilden på dig när du står upp har du skitsnygg kropp, midjan och du ser ut att ha bomber! Love your outfit!

2010-01-10 @ 23:25:28
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0