Torsdag

Heeeei Kaj! Halåååo Bojen!
Sitter o tuggar på en Gorby's, Fyfan vad gott!
Hade glömt bort hur mycket jag gillar piroger, mumms
Har tagit mig en skön dusch efter att jag va o handlade sallad till lunchen imorgon,
Så nu känner jag mig ren o halv mätt i magen, funderar på en till pirog
Jag skulle kunna äta upp hela påsen så gott som det är!

Jobbet gick segt, inga close, men några bra samtal iallafall.
Jag börjar bli sjukt trött nu, har varit helt hyper titidgare
Drack för mycket Vitamin Focus så jag blev helt speedad, haha
Men nu känner jag hur ögonen börjar krypa ur sina hålor


Mamma gav mig mördarblicken när kameran slank fram på ICA
Du är så söt mamma, Älskar dig! <3


Det är fan tillåtet att se såhär hemsk ut efter en hel dag på jobbet!

Nu är det snart Glee, sen sängen (:
Puss på stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0