Födelsedag

Godmorgon!
Har precis druckit lite kaffe och ätit lit kladdkaka,
mamma kom, som alltid, in med frukost på sängen. Söten.
Nu ska jag packa ihop mina grejor och bege mig upp till Carolinisen,
där vi ska bada lite pol, sola lite o dricka en mummsig drink.

Sen ska vi möta upp tjejerna på stationen klockan 2,
för att åka in till storstaden, djurgården närmare bestämt.
Det vankas Gröna lund och därefter utgång (:

Carro har styrt ihop och fixat allt, underbara du!

Då var man 21 nu då, fyfan vad tiden går..



Jaja, Grattis till mig iallafall!
Nu måste jag rappa på.
Puss på Stjärten


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Grattis min älskade tårtsmula!!! Hoppas att du får en jätterolig och mysig kväll i stan. Love you tons!!!!

2010-07-16 @ 17:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0