It's all about the details

Go'kväll!
Jag tänkte bara visa hur man kan se ut om man ligger på mage ute en hel dag
och läser bok eftersom att det faktiskt var lite molnigt.



Det var dismoln hela dagen och jag brände mig tammefan ändå!
Men jag ska inte klaga, jag har tjatat om att sola och få färg,
å nu har jag fått det. Så tack ska jag ha för att jag köpt en ny bok! (:

By the way, detaljer.. detaljer, detaljer, detaljer!
Jag älskar det, paljetter, nitar, kontraster, slitage, allt.



Små detaljer kan göra så mycket för en annars enkel o ganska tråkig outfit,
oavsett om det är markerade axlar, slitna shorts, etc.
Anyhow, nu ska jag måla naglarna!
Puss på stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0