Partymåsar

Godmorgon, det var inte igår!
Det har varit en vecka utan någon egentligt lugn stund.
Förra torsdagen vart det power-meet, och även på fredagen.
I lördags så var det dags för Ida att bli en Millberg,
underbart bröllop och en riktigtrolig kväll!

I söndags städade jag hela förmiddagen och sen kom Lillan runt halv 5-5.
så då tog vi det lite lungt men sen var det dags för tjejmys hos Pia,
fotbad, lax i ugn, rosé, snacks och fotboll. Myskväll!

Sen i måndags var det äntligen dags för kryssning!
(klicka för större bild)













Mer bilder från dag 2&3 kommer lite senare,
nu måste jag fixa det sista innan alla kommer hit.
Vi ska ju smygstarta med att fira mig redan idag,
Pappa är o handlar bullar o jag springer omkring
som en vilsen illerför att städa färdigt rummet och mig själv..
Men jag uppdaterar mer senare!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0