Sofi Fahrmans Tjejkväll på Pluto

Godmorgon!
Idag mår jag toppen trots att jag mådde piss igårkväll.
På dagen var vi på kalas hos Kusinen Benjamin som fyllde 1 år.
Sen blev det hem o ta en power-nap innan kallduschen,
efter duschen så skickade Vickan sms o frågade om jag ville följa med på Sofis tjejkväll,
hon hade blivit inbjuden plus en, och jag fickvara hennes plus en (:
Tjejkvällen var toppen med vin, chokladdoppade jorguddar, goodiebags och Darin!
Sofi hade en överaskning till oss och ut kommer Darin.. vilket liv det blev!
Sjukt grym kväll!













Goodiebagen

Innehåll: Sofis Mode nr.26/2010, Klick, Värdecheck 500:- när man köper
en Samsung Wave eller en Samsung Galaxy S his the Phone House,
Pepsodent white now tandkräm, Pepsodent tandbortse,
Garnier mineral deodorant, sunrise läppsyl med solskydd,
strumpor från JC, Spegel, Bonaqua och självklart boken Elsas Mode!

Underbar kväll!
Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

cooolt att darin var där :) var han bra?

2010-07-07 @ 01:20:03
URL: http://carolinecameron.blogg.se/
Postat av: Soph

sjukt bra! (:

2010-07-09 @ 10:32:30
URL: http://sophieabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0