Som en drömvärld

Go'kväll
Jag har tagit en paus ifrån Sofi Fahrmans bok Elsas mode,
så jag tänkte uppdatera bloggen snabbt o dricka lite vatten,
sen mste jag slänge mig på boken igen!

Igår slöade jag i princip hela dagen,
sen åkte jag iväg till Hanna runt 4 tiden för att steka lite i solen.
Sen köpte vi lite kyckling, potatissallad, jordgubbar, chips o iste och hade det underbart.
Riktig kanonsöndag faktiskt! (:





Förövigt så saknar jag mina fina vänner i Bålsta,
mina vackra partypinglor!
Å carro, babe. I love you

Nu måste jag uträtta ärenden på toaletten,
sen måste jag drömma mig bort i boken igen.
Det är verkligen som att kliva rätt in i en drömvärld.
Är rätt säker på att det kommer bli en favoritbok.
Eller, det är redan en favorit.
Puss på Stjärten

Kommentarer
Postat av: Caroline

Allt för dig! Love you to!

2010-07-07 @ 01:19:36
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0