THREESOME PLEASE!

ÅH GUD!
Jag kom precis hem efter en racer tur med cykeln från stan,
jag och Hanna åkte ner efter jobbet o kikade lite på festivalen,
sen gick vi på bio, Eclipse.. asså!!!! OH MY!
Om man får se en film innan man dör, EN. Se den!
Hela min hjärna är i en dvala efter filmen.
Å snälla, snälla, ge mig en trekant med Edward och Jacob!
Jag skulle kunna leva på det i resten av mitt liv.
Garanterat



Nu ska jag försöka att inte tänka mer på filmen,
och istället berätta om hannas otursdag.
Om jag tycker att jag har haft otur den här veckan
så fick Hanna allt på samma dag, gånger tio.

Det börjar med att hon glömmer matlådorna som hon stått o lagat åt oss igår,
sen råkar hon braka sönder en hylla i kylskåpet. Sen tabbar hon sig på jobbet,
tappar i princip allt hon tar i på golvet, spiller ut kaffe över sina hörlurar (för andra gången)
När vi cyklar ner mot stan tappar hon ut plånboken på backen,
så ett sött äldre par börjar hjälpa henne o plocka upp alla små mynt som ramlade ut.
Sen kör hon på glas, men slipper som tur är punka.
Sen garvar vi så jävla mycket åt hennes otur så hon håller på att cykla in i ett par killar.
Dom såg helt skräckslagna ut när hon körde rakt emot dom
medans hon skrattade och pillrade på sin telefon.
Det såg ut som att dom tänkte något i stil med "Tänker hon inte svänga snart?!"
När vi senare möter upp hennes kusin för att lämna nycklar,
så glömmer hon bort att hon har låst cykeln. HAHAHAHA!
BästaBästaBästa!

Anyhow, kul kväll!
Nu är Mamma o lillebror nere på parkeringen,
så nu ska jag koka lite vatten, blir nog sent ikväll.
Men det är trots allt fredag imorgon, kort dag (:
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0