..

Go'kväll!
Det var ett tag sen sist, vilket beror på
att jag har varit ute på roadtripp med mammi, Peter och Lina.
Vi började färden mot Tyskland och hamnade i Hamburg
där vi tog en heldag med shopping och uteserveringar.
Hamburg är otroligt fint, (de flesta delar)

Först lyckades vi hamna på vad som måste ha varit hamburgs snuskgata.
Sexbion och erotikaffärer precis överallt, vart ögan än hamnade.
Men efter en stunds promenad så hamnade vi äntligen rätt.
Mysiga butiker och massor med sommar rea, lovely!



Efter hamburg blev det båt från puttgarden till rödby i Danmark.
Därefter campade vi två nätter i köge, där det blev en hel förmiddag med sol och bad i havet,
för att sedan promenera in till "cityt" o fortsätta våran shoppingtur.




Sen tog vi färdriktning mot helsingör där vi shoppade lite mer
innan vi tog båten över till helsingborg. Köpte bland annat
mina nya älsklingar från Bianco. (visar bilder imorgon)

Väl hemma i Sverige så åkte vi en bit o tog in på någon camping
över natten som jag inte minns namnet på. Dock ett mysigt ställe!
Men tidigt på morgonen där efter bestämde vi oss för att ta en tur till
High chaparall, vilket var en total fullträff!







Jag var där för kanske 10-12 år sedan med Pappa och min lillebror,
men nu såg man allt på ett litet annorlunda sätt.
Det var kanon, showerna, tågfärden, klimatet. Toppendag!

O så imorse så blev det bilfärd alla många milen hem till Bålsta igen,
så nu har jag tvättat o fixat för helgens bravader.
För på söndag/måndag åker jag nog hem till Västerås igen.
Sista veckan på semestern!

That's all for now, talk some more tomorrow handsome!


Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0