Home is where the heart is

Tjena Lena!
Nu har jag stekt på balkongen sen jag kom hem från jobbet,
eller på balkongen.. snarare på köksgolvet (:
Jobbet gick relativt fort idag fakstisk, allt rullade på
och jag fick veta att vi har kort dag imorgon, slutar 13.15. Kanoon!
Så jag ska ja 15.53 tåget hem till lilla Bålsta,
väl där ska jag möta upp min älskade och mycket saknade mor.
Längtar lika mycket som ett barn på lördagsgodis!

Vi ska gå en sväng på bolaget när jag kommer fram,
sen ska vi även försöka hinna med en fika, de va längsen (:


Som man skymtar på bilden så ligger jag på köksgolvet,
solen kikar in från balkongen och det blir alldeles vindstilla o stekhett!
Kan hända att det är en lite udda idé, men skönt som fan.

På fredag
ska jag umgås med lille lillan, sola på dagen,
sen blir det nog lite 5 kamp, kubb eller brännboll med familjen?
O så ska jag höra med mammi om vi kan grilla hos oss.
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.

Har ingen aning när jag åker tillbaka hem till Västerås igen,
kanske lördag, kanske söndag. Beror på.

Anyhow, saknar Carro o fisfia.
Men jag ska slita hit dom någon helg snart,
kanske båda på samma gång? (:

By the way, tänkte visa hur ärret ser ut nu för er som inte vet.
13 centimeter, inifrån naveln och ner under troskanten.
Det är snett och krokigt och ojämt brett.
Det blir aldrig, aldrig, aldrig mer enköpings lasarett..



Det lilla "krysset" på högra sidan stör mig inte alls,
det är nästan lite gulligt (:

Men jag skulle göra vad som helst för att fixa det långa ärret..

Meeeeeeeen, what to do?!
Det är bara att bita ihop, men jag kan inte förneka
att jag skulle vilja skicka en påse bajs till skitläkarn som sydde ihop mig.
"vi ska göra en titthålsoperation eftersom du är fertil"
IN MY ASS! Skit ner dig din inkompitenta clown!

Puss på Stjärten

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej mitt hjärta! på första bilden syns inte ärret alls.. Va fint brun du har blivit :) Jag saknar dig också jättemycket och kommer gärna och hälsar på en helg hos dig! <3 älskis!!

2010-06-24 @ 01:57:51
URL: http://carolinecameron.blogg.se/
Postat av: Fia

Saknar dig!!!!!!!!!

2010-06-25 @ 13:30:40
Postat av: Elle

Trist med ärret :( Hoppas det blir bättre :) man skaj u inte sola ärr har jag hört men det kanske är ett tag sen du fick det :) Varför gör man förresten en titthålsoperation för att man är fertil? :O :)

2010-07-06 @ 10:22:37
URL: http://elagman.blogg.se/
Postat av: -

Man kan ta bort ärr med laser :)

2010-07-17 @ 19:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0