Måndag!



Go'kväll!

Jag har precis beställt en klänning och lite smycken från Nelly,
förhoppningsvis ärdet någonting som jag kan ha på midsommar afton (:
Jag åker till Bålsta på torsdag för att umgås lite med Mammi,
sen får man se vad det blir på midsommar.

Jag hoppas iallafall att det blir en bra dag utan dräggfyllor!

Efter jobbet så gick jag o far över till Pia en sväng och drack lite kaffe,
Pappa beställde födelsedagspresenter till mig, asgod parfym, body lotion o tvål.
Så nu längtar jag tills det kommer också, så ska jag gå runt o dofta solnedgång!

När jag kom hem igen så lagade jag lite mat, spaghetti o köttbullar.
Det blev massa över så Pappsen fick en matlåda också (:
Jag ska minsann äta ost & skinksallad imorrn!

Efter jobbet är jag bjuden på mat hemma hos Lotta o Marica,
sen blir det hem o börja fundera på vad jag ska ha med mig till Bålsta.
Och om jag över huvud taget ska stanna hela helgen eller ej.
Jaja anyhow, nu måste jag tömma blåsan!
Puss på Stjärten

Kommentarer
Postat av: Masen

Snygga arbetsbyxor min prinsessa!!!!! En skönhet klär i allt!!

2010-06-21 @ 20:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0