Nyshoppat osv

OTURSONSDAG!

På jobbet gick det hyffsat, inga mer brännmärken iallafall (;
O andra sidan var det andra saker som bekymmrade mig nå förbnannat.
Men jag har beslutat att inte funderaöver det mer. Punkt.

Efter jobbet ringde jag mammi en sväng för att andas lite,
sen tog jag o pappa en shoppingsväng på Stystemet & Hälla.
På systemet lyckas jag tappa en påse med ett rosé vin o en bacardi Razz,
KASMÄÄÄSCH lät det, sen var det rosé o sprit på hela golvet vid kassan..
inte ett dugg pinsamt. Fick iaf häma två nya flaskor.
Det roligaste varatt jag hade packat typ 6 cider var i de andra påsarna,
o så går den sönder där jag endast har TVÅ flaskor.. -.-

Jaja, shit happens!

Efter systemkatastrofen körde vi gasen i botten till Hälla,
där gick vi på H&M o tog en alldeles för söt fika.
Jag köpte en kraftig oversize tröja med paljettaxlar och en skjorta till lillebror,
och Pappa införskaffade i en skitsnygg skjorta (:





Visst är den underbar?

Nu ska jag skära upp lite melon o koka lite te.
Imorgon ska jag se nya Twilight filmen kl. 18.00.
Får hoppas att Hanna hakar medpå bion,
annars måste jag hitta någon annan i sista minuten (;
Men det är ju Eclipse, borde inte vara nå problem!
Puss på Stjärten

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Steg ångorna upp i huvet på dig gumman?...Jösses vad du skriver tokigt!!!!!! Love you!

2010-06-30 @ 23:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0